poniedziałek, 5 listopada 2012

Dlaczego powinniśmy odmawiać różaniec????


Rozaniec jest modlitwa do Matki Bozej. Dzieki niemu splywaja na nas laski od Najswietszej Maryi Panny. Daje nam wielka energie do zycia a takze madrosc w postepowaniu. Odmawiajac czesto rozaniec Matka Boska poprzez niego pokierowuje nami tak aby wszystko szlo w naszym zyciu dobrym torem. Polecam odmawianie rozanca kazdemu ..bez wzgledu na to czy ma lat 15 czy 65. Odmawiajac te modlitwe nawiazujemy kontakt z Matka Bozam, ktora poprzez to obiecuje nam pewne laski.




Obietnice Maki Bozej
 
Obietnice Matki Bozej dla odmawiajacych rozaniec Swiety,
dane blogoslawionemu Alanowi de la Roche.
 
(Apostol rozanca swietego i zalozyciel bractw rozancowych)
 
bl. Alan, mial otrzymac od Matki Bozej nastepujace obietnice,
zawarte w tradycji zakonu dominikanskiego :
 



 
 1. Wszyscy, którzy wiernie mi służyć będą odmawiając rożaniec święty otrzymają  pewną szczegolną łaskę. 
 
2.  Wszystkim odmawiającym pobożnie mój różaniec przyrzekam moją szczególniejszą opiekę i wielkie laski. 
 
3. Różaniec będzie najpotężniejszą bronią przeciw piekłu, wyniszczy pożądliwości,  usunie grzechy, wytępi herezje.  
 
4. Cnoty i święte czyny zakwitną- najobfitsze zmiłowanie uzyska dla dusz od Boga; serca ludzkie odwróci od próżnej miłosci świata, a pociągnie do miłości Boga i podniesie je do pragnienia rzeczy wiecznych; o, ileż dusz uświęci ta modlitwa.
 
5. Dusza, która poleca mi się przez różaniec - nie zginie.
 
6. Ktokolwiek odmawiać będzie pobożnie różaniec święty, rozważając równocześnie tajemnice  święte nie dozna nieszczęść, nie doświadczy gniewu bożego, nie umrze nagłą śmiercią; nawróci  się, jeśli jest grzesznikiem, jeśli zaś sprawiedliwym- wytrwa w łasce i osiągnie życie wieczne.
 
7.  Prawdziwi czciciele mego różanca nie umrą bez sakramentów świętych.
 
8.  Chcę, aby odmawiający mój różaniec, mieli w życiu i przy śmierci światło i pełnię łask, aby w życiu i przy śmierci uczestniczyli w zasługach świętych.
 
9.  Codziennie uwalniam z czyśćca dusze, które mnie czciły modlitwą różancową.
 
10. Prawdziwi synowie mego różanca osiągną wielką chwałę w niebie.
 
11. O cokolwiek przez różaniec prosić będziesz - otrzymasz.
 
12. Rozszerzającym mój różaniec przybędę z pomocą w każdej potrzebie.
 
13. Uzyskałam u Syna mojego, aby wpisani do bractwa mojego różańca- mieli w życiu i przy śmierci za braci wszystkich mieszkańców nieba.
 
14. Odmawiający mój różaniec są moimi dziećmi, a braćmi Jezusa Chrystusa, Syna mojego jednorodzonego.
 
15. Nabożeństwo do mego różańca jest wielkim znakiem przeznaczenia do nieba.
 
 
 
   Jak sie modlic Rozancem?
1) Uczyn znak Krzyza i odmow: ,,Wierze w Boga..'', ,,Ojcze nasz..'', 3*,,Zdrowas Maryjo..'', ,,Chwala Ojcu..''.
2) Nastepnie odmawiaj pokolei tajemnice rozancowe, rozpoczynajac kazda od ,,Ojcze nasz''
a potem 10* ,,Zdrowas Maryjo'' ..i konczac na ,,Chwala Ojcu..''
3) Na zakonczenie rozanca odmow ,,Pod Twoja obrone..''
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz